Competències digitals professorat

Al Joanot Martorell creiem que és molt important la formació constant del professorat. El món de les tecnologies aplicades a l’aprenentatge està contínuament canviant a gran velocitat i per això al Joanot procurem formar-nos i avançar perquè el nostre alumnat pugui assolir les competències digitals que la societat actual ens demanda.

És per això que ja al setembre de 2021, abans de començar l’EDC proposada pel Departament d’Educació, vam fer una formació interna de centre d’ús d’eines digitals i vam ordenar i estructurar l’avaluació i qualificació de les competències digitals de l’alumnat. Posteriorment, amb l’impuls de l’EDC vam ser centre pilot i al llarg del curs 21-22, un 80% del claustre va realitzar la formació interna de centre relacionada amb aquesta Estratègia Digital.

Al juny del 2022 ha sortit publicat el Marc de referència de la competència digital docent. A partir d’aquest document continuarem treballant per tal que el professorat del centre continuï preparat per afrontar els reptes de l’educació relacionats amb la tecnologia aplicada a l’aprenentatge.