El Moodle del centre

L’EVA (Entorn Virtual d’Aprenentatge) del centre és el Moodle, construït sobre la plantilla del departament d’ensenyament. Moodle és un programari de codi lliure que crea entorns virtuals d’ensenyament i aprenentatge també coneguts com a LMS (Learning Management System).

El moodle del centre conté ara mateix més de 100 cursos de les matèries i nivells que cada professor requereixi. En les primeres setmanes de setembre cada professor/a ha de revisar quins són els seus cursos anteriors, quins vol conservar, quins s’han d’eliminar i quins nous es volen crear.

Per iniciar la sessió s’ha de fer autenticant-se amb la pestanya Google i fent servir l’usuari/ària corporatiu (xxxx@iesjoanot.cat).

👉 Informació pel professorat 👈

Els cursos que són per grup complet tindran ja incorporat l’alumnat per part del coordinador digital. Els cursos que són de matèries en les que no participa tot un grup classe requeriran que sigui el professor/a quin introdueixi aquest alumnat.

Tot i que un professor/a no faci servir el moodle a les seves classes, ha d’estar també registrat perquè també hi ha cursos que són d’ús intern: coordinació pedagògica, coordinació digital, etc.

En el curs Coordinació Digital trobareu un seguit de tutorials per treballar amb moodle: introduir alumnat, afegir activitats i recursos (etiquetes, tasques, fòrums, qüestionaris, pàgines) o sobre el feedback i l’avaluació d’aquestes activitats.