Missió, Visió i Valors

Missió

Centre obert, plural, democràtic i català, integrat al territori que treballa per objectius, coneixements, habilitats, actituds i valors per donar-los eines mitjançant aprenentatges personalitzats per aconseguir la formació integral de la persona al llarg de la vida.

Visió

L’INS Joanot Martorell volem ser:
– Un centre educatiu de caràcter inclusiu fortament arrelat al territori.
– Un centre de referència educativa d’acord amb els principis d’excel·lència i equitat
– Un institut que satisfaci les expectatives de les famílies envers els seus fills i filles capaç de treure el millor de cadascun del nostre alumnat.
– Institut centrat en el Ser i el Saber de les persones.
– Formador d’alumnat amb capacitat crítica.

Valors

L’INS Joanot Martorell es defineix com laic, integrador, democràtic, respectuós amb totes les cultures i ideologies (pensaments), coeducador, socialment responsable i obert al canvi i al progrés. El diàleg, la tolerància, la solidaritat, la inclusió, la perspectiva de gènere, els drets humans i el respecte pel medi ambient són claus.

Tot això es treballa de manera transversal des dels diferents àmbits: tutoria, currículum, servei comunitari, comissió de convivència, TEI, AA, SIEI, d’entre d’altres.