Global Scholars

Aquí trobareu tots els articles amb l’etiqueta Global Scholars.

Global Scholars és una iniciativa educativa internacional en línia que connecta joves de 10 a 13 anys d’escoles de ciutats d’arreu del món i que els permet interactuar en anglès sobre temes d’interès global.

L’objectiu pedagògic del programa és que l’alumnat adquireixi una perspectiva més àmplia sobre el món globalitzat en què viu. A partir d’un currículum comú i compartit per totes les escoles, els aprenents interactuen amb els seus partners a través d’una aula virtual, comparteixen punts de vista, desenvolupen la consciència global i reforcen competències clau per al segle XXI (pensament crític, creativitat, comunicació en llengua estrangera, habilitats tecnològiques, col·laboració…).

Al professorat se li ofereix l’accés al teachers’ lounge, un espai de comunicació per crear xarxa i compartir recursos i material didàctic en línia.

Aquí trobareu molta més informació sobre Global Scholars.