Vote 4 me

Aquí trobareu tots els articles amb l’etiqueta Vote 4 me.

Aquest projecte proposa exercitar els alumnes en les eines democràtiques de la participació, el diàleg, el respecte, el pacte i la votació, les quals fan possible el bon funcionament de la nostra societat, relacionant experiències competencials dins l’aula amb processos electorals reals exteriors, per exemple, al Parlament de Catalunya i al Parlament Europeu.

OBJECTIUS:

• Crear perfils ciutadans actius i crítics.
  • Capacitat organitzativa.
  • Donar a conèixer als alumnes com s’elegeix el President de la Generalitat i l’existència dels grups parlamentaris.
  • Fer pactar els alumnes de secundària perquè arribin als acords necessaris per a l’elecció del president de la Generalitat.

TEMPORALITZACIÓ:

• 1 Sessió introductòria per explicar el projecte
  • 5 setmanes de treball per àmbits
  • Un dia fora del centre per visitar el Parlament i fer el joc de rol in situ

METODOLOGIA

• Treball cooperatiu
  • Aprenentatge integral AICLE/CLIL
  • Treball competencial
  • Avaluació per mitjà de rúbriques individuals i per grups

PRODUCTE FINAL

• L’alumnat crea un partit polític
  • Dissenya una campanya electoral incloent cinc punts electorals que defensen i argumenten seguint els trets identitaris de la seva ideologia