Competències digitals alumnat

En el següent esquema queden recollides les 11 competències bàsiques digitals, dividides en 4 dimensions, que l’alumnat treballa al llarg de l’ESO:

Si voleu més informació sobre les competències bàsiques de l’alumnat, podeu consultar el següent document.

L’avaluació de les competències digitals és transversal, és a dir, s’avalua a través de totes les matèries, no en una específicament. És per això que totes aquestes competències es van treballant de manera general en molts moments de l’ESO, però per assegurar que cap d’elles queda relegada en un segon pla, al Joanot Martorell hem estructurat la seva qualificació al llarg de tota l’ESO segons la següent distribució:

Hem considerat, com es pot veure, que hi ha competències digitals que ens semblen prioritàries i, per tant, s’assegura que es treballen més d’una vegada al llarg de tota l’etapa.

👉 Informació pel professorat 👈

Avaluació de les competències digitals de l’alumnat: Competències i Quadre d’activitats

Avaluació de les competències digitals de l’alumnat: Activitats i Rúbriques