Dates de matrícula per a alumnat nou a tots els estudis (ESO – BTX – IFE – CFM – CFS) [curs 2021-2022]

Us informem de les condicions i les dates del període de matriculació per a l’alumnat NOU als estudis d’ESO, BTX, IFE, CFM i CFS a l’Institut Joan Brudieu. Més informació a Menú > Secretaria > Preinscripció i Matrícula: impresos i instruccions, de la nostra pàgina web (enllaç directe).

• ESO: Alumnat NOU que vol estudiar 1r ESO:
    • del 14 al 18 de juny.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis obligatoris [ESO] (curs 2021-2022)
      • Per a 1r ESO [alumnat nou a l’Institut]
  • ESO: Alumnat NOU que vol estudiar 2n ESO, 3r ESO i 4t ESO:
    • del 28 de juny al 2 de juliol.
      • Per a 2n ESO [alumnat nou a l’Institut]
      • Per a 3r ESO [alumnat nou a l’Institut]
      • Per a 4t ESO [alumnat nou a l’Institut]
  • BTX: Alumnat NOU als estudis de batxillerat a l’Institut:
    • del 12 al 16 de juliol.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [BTX] (curs 2021-2022)
      • Per a BTX : Alumnat nou a l’estudi i/o a l’institut, ja sigui per a 1r de BTX o per a 2n de BTX.
  • IFE: Alumnat NOU als estudis d’IFE (Itineraris Formatius Específics) a l’Institut.
    • del 28 de juny al 2 de juliol.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [IFE] (curs 2021-2022)
  • CFM: Alumnat NOU als estudis de CFM a l’Institut.
    • del 12 al 16 de juliol.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFM] (curs 2021-2022)
      • Per a CFM (Grau Mitjà) : Alumnat nou a l’estudi i/o a l’Institut, ja sigui per a 1r o per a 2n de CFM.
  • CFS: Alumnat NOU als estudis de CFS a l’Institut. Cartes que informen de les condicions i les dates per a les confirmacions de matrícules dels estudis postobligatoris [CFS] (curs 2021-2022)
    • del 19 al 23 de juliol.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFS] (curs 2021-2022)
      • Per a CFS (Grau Superior) : Alumnat nou a l’estudi i/o a l’Institut, ja sigui per a 1r o per a 2n de CFS.
  • Documentació general per a tots els cursos

21_Calendari_Preinscripcio_Matricula_WEB_data_matricula_NOUS