Llistes de llibres i altres materials (ordinadors, tallers per a BTX, samarretes i dessuadores) [curs 2021-2022]

Ja s’han publicat les llistes de llibres de text per al curs 2021-2022 es troben a l’apartat “Llibres 2021-2022” d’aquesta mateixa pàgina web. Hi trobareu tota la informació dels llibres de text, adquisició d’ordinadors personals, nous tallers d’orientació de a Batxillerat, adquisició de samarretes i dessuadores.

Llistes de llibres

L’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, us oferim la possibilitat de comprar tots els materials educatius necessaris per al curs vinent a l’empresa Iddink, amb importants descomptes, tant en material nou com reutilitzat. Iddink, a més, ofereix la possibilitat d’adquirir llibres ecoBooks (llibres reutilitzables) amb un estalvi del 55% respecte al PVP, si es retornen en bon estat a final de curs (llistes de Preu IDDINK – NO socis AMPA). Si sou socis de l’AMPA, l’estalvi és del 60% (llistes de Preu IDDINK – socis AMPA). A Cicles formatius no hi ha ecoBooks i, per tant, no hi ha aquest estalvi.

Llibres de text ESO Preu IDDINK (socis AMPA)
Preu IDDINK (NO socis AMPA)
1r ESO 1r ESO 1r ESO
2n ESO 2n ESO 2n ESO
3r ESO 3r ESO 3r ESO
4t ESO 4t ESO 4t ESO
Llibres de text BTX Preu IDDINK (socis AMPA) Preu IDDINK (NO socis AMPA)
1r BTX 1r BTX 1r BTX
2n BTX 2n BTX 2n BTX
Llibres de text CFM Preu IDDINK
CFM SMX 1r CFM SMX 1r
CFM SMX 2n CFM SMX 2n
CFM GAD 1r CFM GAD 1r
CFM GAD 2n CFM GAD 2n
CFM CAI + APD 1r CFM CAI + APD 1r
CFM CAI + APD 2n CFM CAI + APD 2n
Llibres de text CFS Preu IDDINK
CFS ASIX-DAM 1r CFS ASIX-DAM 1r
CFS DAM 2n CFS DAM 2n
CFS EDI 1r CFS EDI 1r
CFS EDI 2n CFS EDI 2n

Ordinadors portàtils

Amb la voluntat de l’Institut Joan Brudieu de continuar avançant amb la digitalització de la pràctica educativa, ara que tot el centre està adaptat a les noves tecnologies, i a l’espera de com es concreta la rebuda d’ordinadors portàtils del Pla d’educació digital de Catalunya del Departament d’Educació, la data de recepció dels quals actualment es desconeix, es imprescindible que l’alumnat nou de 1r d’ESO per al curs 2021-2022, així com a l’alumnat nou de la resta de cursos d’ESO, de BTX i d’FP, adquireixi, si és que no el té, el seu propi portàtil, al mercat lliure, amb les característiques que trobareu explicitades a la circular següent:

Tallers IDDINK per a Batxillerat

Al curs 2021-2022, l’Institut Joan Brudieu reprendrà algunes de les activitats-taller dins del pla d’orientació acadèmica que ja s’havien dut a terme en edicions anteriors, a les tutories de Batxillerat amb molt d’èxit, tant participatiu com de valoració de l’alumnat. Es tracta de dos programes de creixement personal, centrats en dos vessants de la comunicació, dins del programa Camí de l’Heroi que porta a terme l’empresa Iddink, i que imparteix personal extern qualificat i certificat.

20_Taller_IDDINK_Mapes_1
20_Taller_IDDINK_Mapes_4
20_Taller_IDDINK_Mapes_6
  • A 1r de Batxillerat va adreçat a millorar la competència comunicativa dins de les activitats de formació previstes com a assessorament de cara al Treball de Recerca que han de presentar a 2n curs.En concret és el taller Iddink Talks (Programa de Comunicació i Creixement personal), de 4h lectives, on l’alumnat aprendrà a parlar en públic, presentar les seves idees i defensar-les seguint el model de les Ted Talks amb aplicació pràctica per al Treball de Recerca.
  • A 2n de Batxillerat es tracta d’una activitat d’autoconeixement que aporta a l’alumnat una eina específica més, que permet una tria conscient i eficaç per a l’orientació universitària i/o d’estudis superiors. En concret és el taller de Mapes Personals: Autoconeixement i millora en la pressa de decisions, de 2h lectives per ajudar l’alumnat a conèixer-se millor a si mateix/a, entendre els seus punts forts, desenvolupar les àrees de creixement i tenir un pla personal de creixement per assolir amb garanties els seus reptes de futur.

Aquests tallers tenen el següent cost: 12,10 € / alumne per als NO socis AMPAGratuït per als socis AMPA.

Trobareu el pagament junt amb el llistat de llibres de cada curs a Iddink. És imprescindible l’adquisició del taller per al bon funcionament de l’activitat al grup de tutoria.

Samarretes i dessuadores

Per a diferents activitats que es realitzen a l’Institut Joan Brudieu (esport, concerts, sortides trobades…) cal haver adquirit la samarreta i la dessuadora amb el logo de l’Institut (teixit cotó, color lila amb logotip i dessuadora amb cremallera i caputxa). L’AMPA de l’Institut Joan Brudieu és l’encarregada de distribuir-la entre tot l’alumnat. Si ets soci de l’AMPA et pots beneficiar d’un descompte: SAMARRETA (Socis de l’AMPA: 4 € — No Socis de l’AMPA: 6 €) i DESSUADORA (Socis de l’AMPA: 16 € — No Socis de l’AMPA: 22 €). S’adquireix mitjançant l’espai IDDINK de l’Institut Joan Brudieu (enllaç).

Instruccions IDDINK

Espai IDDINK de l’Institut Joan Brudieu, dissenyat especialment per fer comandes, etc