Visita a l’exposició “Herois Ocults. Invents genials. Objectes qüotidians”

Els dies 16 i 17 de febrer, com a activitat promoguda pel Departament de Socials i Economia, els alumnes de 1r de Batxillerat d’Economia i d’Economia de l’Empresa van visitar l’exposició “Herois Ocults. Invents genials. Objectes qüotidians.

herois-ocults-pinca-d-estendre-tireta-clip

Aquesta exposició, situada a la Pl. Llibertat de Reus fins el dia 6 de març i patrocinada per l’Obra Social “La Caixa”, recull una mostra d’estris que utilitzem habitualment i que han esdevingut imprescindibles a la nostra vida quotidiana, degut a la seva funcionalitat, durabilitat i fins i tot, economia de materials.

Els alumnes van poder observar-los i apreciar com han evolucionat respecte la seva idea inicial d’acord amb les necessitats socials o  la demanda del mercat , tot i que alguns d’ells s’han mantingut inalterats amb el pas del temps.

img_7076

img_7079

A més, van poder posar a prova les seves habilitats emprenedores, amb les activitats interactives que els hi van proposar.