Prova externa per obtenir el títol de baccalauréat

Presentació sol·licituds: fins el 8 de març

batxibac

La Resolució de 28 de febrer de 2017, de la Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, convoca la prova externa per a l’obtenció del títol de baccalauréat per als alumnes que han cursat el currículum mixt de batxillerat i baccalauréat i que l’ha completat en el curs acadèmic 2016-2017.

Centres i dies de realització de les proves pels centres de Tarragona i Terres de l’Ebre:  9 i 10 de maig de 2017, a l’Ins. Gabriel Ferrater.

Calendari d’actuacions:

• Fins al 8 de març de 2017: presentació de la sol·licitud d’inscripció al centre on cursen el batxillerat.
  • Fins al 15 de març de 2017: tramesa als centres de les llistes provisionals d’alumnes admesos i exclosos.
  • Fins al 17 de març de 2017: presentació de reclamacions al centre (adreçades a la Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat).
  • Fins al 23 de març de 2017: tramesa als centres de les llistes definitives d’alumnes admesos i exclosos.
  • 6, 8, 9 i 10 de maig de 2017: realització de les proves.

Descarregeu-vos la sol·licitud, ompliu-la, imprimiu-la i després de signar-la. lliureu-la a la coordinadora de Batxibac, Marisol Arbués