Three, two, one….TED Talk!

Ja estem treballant perquè els nostres alumnes puguin presentar els millors TEDs en llengua anglesa. Les jornades TED, organitzades pel Centre de Recursos Baix Camp, tindràn lloc al Teatre Bartrina els propers 25 i 26 d’abril. Aquest és un projecte motivador que fomenta la competència comunicativa en llengua anglesa. El procés de creació d’una xerrada TED requereix una tècnica especial, i els alumnes estàn treballant amb interés i dedicació per tal de triomfar a l’escenari amb les seves exposicions orals. La professores Pilar Lahuerta i Anna Moliner, amb la col·laboració de Marina Galán, alumna del Màster de Professorat, que han rebut una formació específica sobre el procés de creació de les xerrades TED, imparteixen els coneixements apresos i treballen amb els seus alumnes els secrets que envolten el TED talk perfecte. Estem convençuts que els nostres participants aconseguiran el seu objectiu i les seves produccions orals entusiasmaran.