Olimpíades de Geografia 2022

El passat divendres 11 de Març els alumnes de 2n de Batxillerat D Julia Pinel, Antonino Maggiore, Marc Llauradó, Ernesto Ureña i Blai Hernández van participar a la XIII Olimpíada de Geografia del Districte Universitari de Tarragona, que va tenir lloc a la Facultat de Turisme i Geografia (Campus Vila-Seca, URV).

La jornada va transcòrrer primer, amb la prova clàssica de 50 preguntes tipus test relacionades amb els continguts del currículum de Geografia de 2n de Batxillerat (cal destacar la participació de 23 centres educatius i més de 110 alumnes en la prova), seguida d´una visita per la Facultat de Turisme i Geografia de la URV, i una xerrada sobre les sortides professionals i el pla d´estudis del Grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat.

Gràcies a tothom per participar i representar el nostre Institut!