Premis al concurs EFIM (Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments)

L’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM) és un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves. En aquesta darrera convocatòria d’EFIM han estat guardonades tres fotografies de tres alumnes de l’Institut Gabriel Ferrater.

Júlia Pujol ha estat una de les guanyadores amb la imatge del campanar de Reus des d’un terrat. A part d’un diploma, participarà en una Masterclass de fotografia i patrimoni d’un dia de durada, conduïda per dos professionals de la fotografia i organitzat expressament per a l’ocasió. També farà un viatge per una ciutat emblemàtica europea per descobrir el seu patrimoni cultural, acompanyada de responsables de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Geraldine Fernández i Alba Aragonès són finalistes premiades amb una Masterclass de fotografia i patrimoni i  una capsa regal d’experiències. Geraldine Fernández va presentar una fotografia dels porxos de la plaça del Prim i l’Alba Aragonès una imatge de l’església de sant Pere de Riudecols des d’un punt de vista contrapicat molt especial.

Aquests tipus de certàmens apropen als alumnes al seu patrimoni més immediat i els fan repensar la manera de mirar allò que els envolta.