Curs intensiu de francès aquest estiu a l’institut

El final de curs escolar ha estat enguany atípic. L’estiu és temps per descansar, per fer activitats amb la família i els amics, per viure noves experiències. Altres anys a l’estiu l’Institut Gabriel Ferrater ha ajudat les famílies a trobar per als alumnes colònies, estades lingüístiques i pràctiques en empreses, sobretot a França.

Aquest any el nombre d’alumnes que marxen a l’estranger és menys elevat, a causa de la situació sanitària, però s’ha posat en funcionament un curs d’estiu per a preparar els alumnes que faran Batxibac el curs vinent.

Respectant al màxim les mesures de seguretat sanitàries, els alumnes pre-Batxibac estan traient el màxim profit del seu estiu: 35 hores de classe amb jocs, debats sobre temes diversos com el medi ambient o la utilització de les noves tecnologies, teatre en francès per millorar la pronunciació, com escriure un currículum…

Els alumnes de francès que faran el Batxibac estan reforçant els seus aprenentatges i han tornat a l’Institut per gaudir junts d’una oportunitat per millorar les seves competències orals i escrites.