Minories que fan una majoria – La Marató

Ja fa uns quants anys que l’Institut Gabriel Ferrater i Soler col·labora amb La Marató de TV3. Enguany també ha volgut posar-hi el seu gra de sorra. Han estat diversos els actes que s’han anat fent al centre per tal de sensibilitzar la comunitat educativa en la importància de la recerca de les malalties minoritàries:  xerrades d’experts, confecció de murals… i el passat divendres va tenir lloc l’acte central. Tots junts, alumnes i professors, vam formar un gran signe “+” per simbolitzar que tots junts sumem. A continuació, cadascú ha fet la seva aportació. De moment, podem dir que ja s’han recollit més de 1.100 euros i esperem continuar sumant-ne!

Sabem que una platja és una riba sedimentària i planera del mar, d’un llac o d’un riu gran, formada generalment de grava o de sorra. Es pot descompondre en granets de sorra que tots junts fan el meravellós paisatge d’una platja. Amb el nostre petit gra de sorra volem ajudar a construir una gran platja de solidaritat.

I durant  el cap de setmana, ens vam trobar a la plaça del Prim amb els alumnes del batxillerat escènic per a fer encara més gran la platja.

Més imatges a Google Photos: Fent els cartells de la MaratóEls cartells de La MaratóA la Plaça Prim