Recepció d’alumnes del Lycée Max Linder a l’Ajuntament de Reus

El regidor d’Educació de l’Ajuntament de Reus, Sr Daniel Recasens, ha rebut avui 20 alumnes i 2 professors del Lycée Max Linder, de Libourne (Académie de Burdeus), acompanyats d’alumnes, professors i director de l’Institut Gabriel Ferrater i Soler de Reus, amb qui estan fent un intercanvi aquests dies.
L’estada dels alumnes francesos es desenvolupa entre el 14 i el 20 de desembre i forma part d’un projecte d’intercanvi entre els dos centres educatius; els alumnes reusencs aniran a Libourne del 31 de gener al 6 de febrer de 2020.

El grup ha anat a Port Aventura i ha fet un joc de pistes per conèixer millor i de manera lúdica el centre de Reus. Faran també la visita de la Casa Navàs i un joc de Escape Room. L’Institut Gabriel Ferrater ha preparat diverses activitats lúdiques i educatives per a l’estada dels alumnes francesos.
Els objectius d’aquest intercanvi és que els francesos coneguin la nostra ciutat, es coneguin entre joves, millorin el seu nivell de llengua i estableixin bases per una amistat que duri molts anys.