Logotip CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa)

L’alumnat de 2n de Batxillerat està preparant els logotips pel concurs CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa), del qual formem part amb el professorat d’anglès. El concurs té com a objectiu seleccionar el logotip del projecte que reflecteixi els temes principals del mateix:

• Aprenentatge col·laboratiu.
  • Millora de les competències digitals.
  • Cooperació amb centres educatius europeus.
  • Respecte a la diversitat lingüística, millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i de les habilitats interculturals.
  • Desenvolupament sostenible.
  • Transformació educativa

L’alumnat finalista de cada centre, el finalista de la fase final i el guanyador o la guanyadora de la fase final rebran un diploma acreditatiu. El premi dels dos grups, de l’alumnat finalista de la fase final i el de l’alumne/a guanyador/a, consistirà en un val per gaudir d’una activitat lúdico-educativa.

Podeu veure a continuació unes imatges inicals del procés de realització dels logotips. Ben aviat us ensenyarem el logotip finalista que ens representarà com a centre.