Intercanvi amb el Lycée Max Linder, de Libourne.

Els alumnes de primer de batxillerat de Francès han participat en un intercanvi de sis dies amb el Lycée Max Linder, de Libourne. Els alumnes francesos ja havien estat acollits al nostre centre al mes de desembre i la retrobada era molt esperada. Durant l’intercanvi es van fer activitats per conèixer la regió (Bordeaux, coves prehistòriques de Lascaux…), i per conèixer el sistema educatiu francès assistint a classe amb els seus companys, però també han compartit moments lúdics a la bolera, al teatre, a festes…. L’experiència ha estat molt positiva!

Durant i després de l’intercanvi els alumnes han fet un blog Échange Reus-Libourne explicant la seva experiència a França.