Viatge a París dels alumnes de 2n de Batx d’Arts

Quaranta-cinc alumnes de 2n de batxillerat artístic i tecnològic han viatjat a París els primers dies de febrer. A l’estada a la ciutat han visitat alguns dels museus més importants de la ciutat: Louvre, d’Orsay, Rodin, l’Orangerie i el centre Pompidou. Allà, a més de moltes altres obres, han pogut contemplar algunes de les més significatives de la història de l’art, i que formen part dels continguts de les assignatures que cursen enguany.

Han gaudit, a més, de dues grans exposicions temporals: Faire son temps de Christian Boltanski i The World of Banksy: The Immersive Experience sobre el famós artista urbà. I també han pogut passejar per la ciutat, visitar els edificis i llocs més emblemàtics (Tour Eiffel, Notre-Dame, Sacré-Coeur, Église de la Madeleine, Hôtel de Ville, Montmartre …) i gaudir de l’ambient d’aquesta gran ciutat.

Més imatges (la majoria d’Erika Sans), a Google Photos.