Horitzó 32. Enquesta dirigida a l’alumnat a partir de 3r d’ESO

Des de l’Ajuntament de Reus s’està impulsant l’elaboració del Pla Estratègic Reus Horitzó 32, que ha de permetre definir col·lectivament la ciutat que es vol a 10 anys vista, així com les línies d’acció a emprendre per arribar-hi.

La primera fase d’elaboració del Pla Estratègic ha consistit en l’elaboració d’una diagnosi participada, que identifica les principals fortaleses i reptes de la ciutat, i que podreu consultar al web www.horitzo32.reus.cat. La segona fase, que es coneix com a prospecció, té l’objectiu de dissenyar com volem que sigui Reus el 2032 i quines accions cal impulsar en els diferents àmbits de la ciutat per aconseguir arribar-hi.
A l’hora de definir quines estratègies són prioritàries per millorar la ciutat, volem comptar amb l’opinió de tots els reusencs i reusenques.
Per aquesta raó, si teniu més de 14 anys, us convidem a participar-hi a través d’aquesta enquesta que ha fet l’Ajuntament de Reus dins d’aquest Pla, dirigida a la joventut de Reus.

Enquesta de l’Ajuntament  dirigida a l’alumnat a partir de 3r d’ESO https://www.research.net/r/ReusHoritzoINS