Gabriel Ferrater interpreta Gabriel Ferrater

Tot i que sembla una paradoxa, permeteu-nos el joc de paraules, és així! El proper dijous 2 de juny l’alumnat de 1er de BATX d’Arts Escèniques de l’Ins.Gabriel Ferrater presentarà una posada en escena actualitzada i amb una mirada contemporània i propera al nostre alumnat del poemari Les dones i els dies, de Gabriel Ferrater dins el cicle Paradigmes de la ciutat de Reus. Aquest cicle consisteix en una revisió de l’obra i la persona del poeta reusenc en la celebració del centenari del seu naixement. Des del gener d’aquest any 2022 s’han succeït cinc espectacles dirigits per reconeguts artistes reusencs. Iban Bertran dirigeix el sisè, Les dones i els dies, amb l’actuació del nostre alumnat, partint d’un treball de creació col.lectiva que incorpora els llenguatges escènics de la dansa, recitació i actuació, i també de les arts plàstiques amb un mural de la il·lustradora Alba Domingo a l’entrada del centre educatiu, que anirà agafant forma durant la setmana vinent i es conclourà el mateix dia 2 de juny.

Ha estat un treball transversal molt engrescador que implica les matèries de  llengua i literatura catalana, arts escèniques i llenguatge musical, amb la complicitat de tot l’equip docent del grup-classe. Tot plegat un projecte fantàstic del que hem pogut gaudir i aprendre gràcies a la proposta de l’ajuntament. Cultura, art, educació i ciutat, una combinació molt poderosa que fa créixer i forma persones, artistes i ciutadans compromesos amb el nostre llegat i amb el que deixarem pel futur.

Si ens voleu acompanyar, us hi esperem amb il.lusió! Es tracta d’un espectacle itinerant, comença  a les 19:30h a Cal Massó i es desenvolupa per diferents itineraris de la ciutat per acabar al nostre centre.

Podeu accedir a les entrades en aquest enllaç: