Concert 400 anys de música

El passat dimecres els alumnes de 1r d’ESO van anar al Teatre Bartrina per escoltar un concert que recopilava els “hits” de la història de la música clàssica. Els intèrprets de la Camerata XXI van oferir un espectacle molt dinàmic i divertit. Després els alumnes van poder fer de crítics musicals. En podeu llegir algunes: “El concert va anar molt bé. Em va agradar molt el teatre, que era un espai molt agradable i el presentador que comentava les peces era molt divertit” (Daniel Xifré). “Els músics tocaven molt bé i em va agradar molt la selecció d’obres ja que algunes ja les coneixia” (Laura Vallés); “El que més em va agradar va ser que explicaven el context i anècdotes de cada cançó” (Ylenia Palomo); “Em va agradar i se’m va fer curt. Ls introduccions em van semblar molt divertides” (Javier Barber); “Se’m va fer curt. El que més em va agradar va ser la passió que posaven els intèrprets” (Maria Shapaghatyan)