Campus France al Gabriel Ferrater

Campus France1

El proper dijous, dia 10 de desembre, a les 18 hores tindrà lloc a l’Institut Gabriel Ferrater de Reus la sessió informativa de Campus France. Campus France és un organisme que depèn dels Ministeris d’Afers Exteriors i d’Educació de França.

La sessió informativa a l’Institut Gabriel Ferrater, dissenyada conjuntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, tindrà com a únic tema l’orientació dels estudis superiors francesos, i es donaran informacions útils i pràctiques sobre el sistema de preinscripció, calendaris, preus de les matrícules, sistema d’ajuts i beques, entre altres.
Aquesta sessió informativa està adreçada principalment al professorat i alumnat de batxibac, així com als pares i mares d’alumnes d’aquesta modalitat. També hi poden assistir altres centres amb alumnat interessat en els estudis superiors a França.

Enllaços

Campus France