51 Festival de Cinema Fantàstic de Sitges – ViP

El passat 8 d’octubre els alumnes de segon de Batxillerat artístic van anar al Festival de Cinema de Sitges. Enguany han vist el film I think We are alone now dirigida per Reed Morano. La jove directora va començar a ser coneguda  al guanyar un Emmy pel seu treball en el capítol pilot de la sèrie  The handmaid’s tale.  La  pel·lícula que han vist a l’auditori de Sitges ha estat guardonada per un premi especial del jurat al Festival de Cinema independent  de Sundance. No ha deixat al públic indiferent, i els alumnes tindran l’oportunitat de treballar-la a fons a l’assignatura de Cultura Audiovisual.