Inscripció jornada de portes obertes presencials per Batxillerat

Jornada de portes obertes del batxillerat – Demanar cita prèvia

Dissabte 8 de maig de 2021, de 10:00 a 14:00 hores (excepte Batxibac: de 12:00 a 14:00 hores.)

• Les visites es faran, amb cita prèvia, en grups de màxim 10 persones, cada 30 minuts i per modalitats del batxillerat.
  • Heu d’accedir a l’enllaç corresponent a la modalitat de batxillerat que vulgui cursar l’alumne/a i reservar una visita per a cadascuna de les persones que vulguin assistir a la jornada de portes obertes, emplenant totes les dades que us demani l’aplicatiu.
  • No es podrà assistir a la jornada de portes obertes sense cita prèvia.
  • Per garantir l’accés a tothom que ho necessiti us recomanem que cada alumne/a vagi acompanyat només per una persona adulta (para, mare, tutor, etc.)

MODALITAT  BATXILLERAT

CIÈNCIES I TECNOLOGIA

HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS

ARTS PLÀSTIQUES I ESCÈNIQUES