10es Olimpíades de Geologia, fase provincial

El passat 8 de març es van celebrat les 10es Olimpíades de Geologia a Catalunya, organitzades per la Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT) juntament amb la Sociedad Geológica de España (SGE). Les proves es van fer simultàniament a Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona, amb una participació molt alta:577 estudiants, de Batxillerat la major part, procedents de 60 centres de Catalunya. A Tarragona hi van participar 97 alumnes,de 9 centres.

Éric Aliagas Llurba, Miranda Garcia González i Carles López Rofes van ser els tres primers classificats i formaran l’equip que representarà Tarragona a la Xa Olimpíada Espanyola que tindrà lloc a Càceres del 5 al 7 d’abril. Allí competiran per un dels quatre llocs de la Fase Internacional que es farà a Corea del Sud a l’agost. Tots tres són alumnes de Ciències de la Terra del Batxillerat de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus, i és la quarta vegada que tot l’equip de Tarragona està format per alumnes de l’Institut.

Podeu llegir la ressenya sencera de la notícia aquí – TarragonaDigitalreusdigital.cat