Recollida de dades de contacte alumnat i famílies

Dins del Pla de Comunicació Externa del nostre centre volem establir una comunicació més fluida amb l’alumnat i les famílies mitjançant el correu electrònic i els telèfons. Malgrat que tenim telèfons i correus electrònics a la fitxa de matriculació, o a les graelles que passen els tutors a les reunions amb els pares i mares del seu grup, ens trobem sovint amb la dificultat d’entendre correctament les dades, i molts dels missatges que voldríem trametre ens donen una d’adreça errònia. Per aquesta raó hem preparat un formulari en xarxa perquè tothom pugui donar-nos, amb un format uniforme i sense dubtes, les dades de contacte que necessitem: telèfons i adreça electrònica d’alumnes i responsables legals. Agraïm la vostra col·laboració i estem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte o ajudar-vos a omplir el formulari des del mateix centre, a secretaria.

formulari