Cultura i valors ètics de 1r d’ESO

En un grup de 1r d’ESO, dins la matèria CULTURA I VALORS ÈTICS, hem contribuït a fer l’alumnat competent per viure i conviure en el pluralisme i la diversitat d’identitats –gènere, nacionalitat, cultural, religiosa. I ho hem fet a partir d’una cosa tan bàsica i comuna a tothom com és l’alimentació.

Atesa la gran diversitat del grup, a partir de la premissa “esmorzars saludables” i amb la inqüestionable col•laboració de les mares i les àvies dels alumnes, cada setmana s’ha portat a terme un esmorzar diferent, saludable, del lloc d’origen dels nostres alumnes, hem treballat la recepta i ens l’hem menjat.

alumnat grup
Ha estat una experiència molt positiva, en la qual han participat activament cadascun d’ells, amb ganes i il•lusió. Aquesta experiència podria millorar si els esmorzars poguessin ser cuinats pels mateixos alumnes al centre.

esmorzar saludable 1 esmorzar saludable 2