L’alumnat de 2n d’ESO participa al repte Clean Up Challenge

Els nostres alumnes de 2n ESO s’han sumat al repte Clean Up Challenge. David Cortés, director de Berry Global i un dels impulsors del  Catalunya Clean Up Challenge ens ha fet una xerrada sobre aquest tema. El Catalunya Clean Up Challenge és un repte de recollida d’escombraries abandonades al medi ambient que utilitza  Litterati, una nova i engrescadora aplicació, que permet geolocalitzar-les i carregar-les a una base de dades global. Això permet la seva anàlisi com a primer pas per trobar-hi solucions. El repte té com a objectiu arribar a les 100.000 captures el dia 5 de juny de 2021, Dia Mundial del Medi Ambient i data en què se celebrarà l’Ultra Clean Marathon.

Aquest repte és una activitat a l’aire lliure per educar joves i la societat en general. No costa recollir un paper de terra, perquè tot i no ser la nostra brossa sí que és el nostre planeta. Avui els nostres alumnes han recollit en una hora 750 peces de rebuig.