Projecte City Bound Europe al Batx. Internacional

Aisling Torrallardona i Samira Corujo, alumnes de primer de Batxillerat Internacional, participaran en el projecte europeu City Bound Europe durant una setmana d’agost a Roma. En aquest projecte, i gràcies a la col·laboració de l’associació de programes educatius Open Europe, les alumnes es trobaran amb joves de la seva edat de diferents països europeus per tal d’intercanviar idees i conèixer noves cultures.

citybound-1

City Bound Europe és una xarxa formada per 8 organitzacions, sense ànim de lucre, de diferents països europeus que s’han associat amb un objectiu comú: integrar i consolidar la societat europea sota el nom de societat civil europea.

citybound

Trobareu més informació sobre els objectius, el mètode, els organitzadors, països col·laboradors, impacte del projecte…, a