Sortida al Parc Eòlic Trucafort

El passat 24 de març els alumnes d’Economia i Economia i Organització d’Empreses, de 1r de Batxillerat CD van fer una sortida al Parc Eòlic Trucafort. Des de Pradell de la Teixeta, vam iniciar una ruta a peu que ens va portar a visitar el parc eòlic més gran de Catalunya, amb 91 molins aerogeneradors d’energia, d’entre 28 i 44 m d’ample i 50 m d’alçada. La caminada va continuar fins l’Argentera, amb un recorregut total de 10 km. aproximadament.

Agraïm la visita de l’Andreu Escolà, a Pradell de la Teixeta, empresari i activista mediambiental, que va fer-nos una xerrada sobre la importància i necessitat de les energies renovables i la rellevància de tenir en compte el model d’implantació d’aquestes empreses pel gran impacte mediambiental que comporten, i que va resultar molt enriquidora. També agraïm la participació als professors Josep Rius i Jaume de las Heras i especialment a totes i tots els alumnes participants, que malgrat les condicions climàtiques van encarar la jornada amb optimisme i molt bona predisposició.

Més imatges a Google Photos