Concurs “Fem Mates” a 1r d’ESO

Aquest dissabte 26 de març un grup de 4 alumnes de 1r d’ESO del nostre centre va participar en la segona fase del concurs ‘Fem Mates’ que es va celebrar a El Morell. Aquests alumnes, que havien passat la primera fase després d’entregar un treball fantàstic, van passar tot un matí fent activitats matemàtiques transformades en forma de joc. Van disfrutar amb alumnes d’altres centres d’aquesta jornada on també van fer un test classificatori per la tercera fase (fase catalana) per saber qui de tots ells anirà a Montserrat.

Durant l’acte de cloenda van assistir a un espectacle màgico-matemàtic on amb bombolles de sabó van poder veure com les matemàtiques apareixen a tots els racons de la nostra vida.
En l’entrega de premis de la jornada, els 4 alumnes van sortir guanyadors de la prova per equips i es van emportar a casa els premis de guanyadors, els obsequis i també l’experiència d’haver pogut disfrutar d’un dia diferent en l’àmbit matemàtic.

Podeu veure més imatges a Google Photos