Diada de lectura en veu alta, 4 de juny a la Plaça Espanya de Pineda de Mar

María llegint511bdDKmmkL._SY344_BO1,204,203,200_

El passat dijous 4 de juny 5 alumnes de l’institut, acompanyats de 4 alumnes més, dues professores i la Montse, vam participar en la Primera Diada de lectura en veu alta, antesala de la Festa de l’Educació del dissabte 6 de juny. Aquesta Diada fou organitzada per l’Ajuntament de Pineda, el Centre de Recursos i les Biblioteques Populars, amb la col.laboració dels col.legis i instituts de Pineda, en el marc del Pla Lector de Pineda, que tindrà una durada de 3 anys. En aquesta Diada van participar pràcticament tots els col.legis i instituts de Pineda de Mar. El punt d’unió de totes les lectures era Roald Dahl, que l’any vinent celebrarà el seu centenari.

Els nostres cinc alumnes: Anabel Comas, Ismael Carmona, Alba Perellón, Sara García i María Ortega, ho van fer molt bé, malgrat els nervis, i van introduir l’audiència en la visió una mica “perversa” i gens complaent  que Roald Dahl fa dels clàssics contes infantils com La ventafocs, La caputxeta vermella i el llop i Els tres porquets, del llibre Versos perversos. Va ser una experiència prou enriquidora, i aquí deixem unes imatges de mostra:

lectors assegutsAnnabel llegint diploma als lectors Ismael llegint  lectors i acompanyants a la Diada  Alba perellón llegint