Curs de l’Scratch

[no_toc]

Aquest curs és una iniciativa
ScratchBlogLogo

DESCRIPCIÓ

Curs basat en materials modulars dirigits a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, inclou programació. Cada mòdul correspon a un repte a solucionar amb una previsió de 12 hores de desenvolupament a l’aula.

El mòduls tenen una estructura seqüencial, de forma que la seva complexitat es va incrementant. Els centres, en funció de la seva experiència prèvia, poden decidir a partir de quin mòdul comencen a treballar i fins a quin mòdul pretenen arribar.

OBJECTIUS

Introduir la programació als nivells de primària (cicle superior) i secundària (1r i 2n)
Fomentar el pensament computacional i l’assoliment de les competències digitals.

GUIA DOCENT

COMPTE DE DOCENT DE L’SCRATCH

Com a educador pots sol·licitar un compte de docent de l’Scratch, que facilita la creació de comptes per a grups d’alumnes i l’administració dels seus projectes i comentaris. Per saber-ne més accedeix a la pàgina de Preguntes Freqüents del compte docent.

• Primer pas: al final de la pàgina hi trobaràs el link per crear el compte.
      compte-docent-1

• Segon pas: llegeix perquè et servirà el compte i els recursos de que disposes.
      compte-docent-2
    • Tercer pas: sol·licitar el compte de docent. De vegades pot tardar 24 h en donar-te l’accés.
      compte-docent-3
    • Quart pas: crea les teves classes i puja el teu alumnat.
      compte-docent-4
      compte-docent-5