Extraescolars

Oferim dues activitats extraescolars pensades per millorar el rendiment acadèmic dels vostres fills/es.

1. A) Us volem recordar que segueixen les classes de matemàtiques i física i química extraescolars de reforç a tota l’ESO. És una activitat que considerem molt profitosa, ja que any rere any hem vist i constatat l’evolució positiva de l’alumnat que hi assisteix.

En aquests moments les classes s’estan desenvolupant de manera telemàtica, amb material preparat per la professora  i els alumnes estan satisfets. Preveiem continuar de la mateixa manera.

Us volem animar a que hi apunteu els vostres fills/es si creieu que els pot anat bé un reforç en matemàtiques i/o física i química. Us recordem els horaris i el preu (25 euros mensuals)

CURS DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
1r ESO MATEMÀTIQUES

2n ESO MATEMÀTIQUES

3rESO MATEMÀTIQUES

FÍSICA I QUÍMICA

4t ESO MATEMÀTIQUES

FÍSICA I QUÍMICA

17-18

1. B) També us volem informar que conjuntament amb l’Ajuntament de Pineda de Mar, estem organitzant unes classes de reforç al centre, gratuïtes i de forma presencial, no només de matemàtiques, si no reforç en general per a 1r i 2n d’ESO. Li diem nou club d’estudi, ja que es farà en grups bombolla. En alguns casos podria coincidir parcialment amb les classes de matemàtiques que us proposàvem més amunt.

Pel que fa a les classes del club d’estudi, des de tutories us trucarem en aquells casos que veiem prioritari que els vostres fills/es hi assisteixin. En tot cas, si hi esteu interessats, contacteu amb el tutor/a. Comença la setmana del 25 de gener, l’horari és de 15:30 a 17 en els següents dies:

Grup Dia Grup Dia
1A Dijous 2A Dimarts