L’institut

corominesSituat a les portes del Montnegre i ubicat a Pineda de Mar, l’Institut Joan Coromines ofereix al seu alumnat la possibilitat de construir progressivament un itinerari de formació i d’orientació a través de l’àmplia oferta educativa del centre, col·laborant colze a colze amb les famílies i amb les institucions del municipi.

És un centre que es va inaugurar l’any 1997 i que des d’aleshores ha donat resposta a la necessitat d’escolarització i formació d’alumnat d’ESO, de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Cicles Formatius de Grau Superior provinents del municipi i de l’entorn. Actualment, comptem amb tres línies d’ESO, dues de batxillerat i onze grups de cicles formatius que corresponen a sis graus de tres famílies diferents: Activitats Físiques, Serveis a la comunitat i Electricitat. (Oferta educativa +)

A l’Institut Joan Coromines impulsem projectes que estimulin el coneixement i l’educació de valors com la solidaritat, el respecte per la diversitat i el compromís amb l’entorn. Entenem l’èxit escolar com un concepte ampli que inclou la continuació dels estudis dins el centre durant les diferents etapes educatives i l’orientació cap a posteriors estudis tècnics, estudis superiors, o bé la inserció dins el món laboral.

Al següent enllaç es pot fer un recorregut panoràmic per l’institut:

Fotografies 360º

Política de Qualitat

L’Institut Joan Coromines compta amb un sistema de qualitat basat en la norma ISO 9001:2015. Aquest sistema té la finalitat de cercar la millora contínua en la qualitat de l’ensenyament d’FP i especialment oferir als diferents grups d’interès  uns ensenyaments i serveis de qualitat.
  • Missió

L’Institut Joan Coromines vol proporcionar una educació pública de qualitat i laica que posi l’accent tant en l’aprenentatge de l’alumnat dins la seva diversitat, com en l’adquisició d’un esperit crític i l’aprenentatge de valors. Al mateix temps, el centre vol aconseguir l’èxit educatiu per tot el seu alumnat de manera que, quan acabi l’etapa que cursa al centre, tingui una orientació acadèmica i professional que s’adapti al seu perfil.

• Visió

L’Institut Joan Coromines vol ser un centre de referència pel seu caràcter laic, per la transmissió de valors educatius, pel seu tracte proper amb tota la comunitat educativa i per la qualitat dels aprenentatges del seu alumnat en totes les etapes. Volem que sigui un centre que doni resposta a les necessitats de l’entorn basant-se en la implantació i desenvolupament d’un sistema de gestió que tingui en compte principis, metodologies i eines de qualitat.

• Valors

L’Institut Joan Coromines vol fer seus els valors que la figura de Joan Coromines representa: l’estima a la terra, el respecte per l’entorn, l’esforç, la constància, l’ambició i el compromís.

Segell: ISO 9001:205 Institut Joan Coromines

MAPA DE PROCESSOS