Preinscripció 2020-2021 Batxillerat – CFGM – CFGS

Dates de #preinscripció per ensenyaments #postobligatoris amb enllaços on trobaràs més informació:

Peticions de certificats i lliurament de títols: A partir del 8 de juny amb Cita prèvia

#ESO

llistat provisional sol·licituds PFI-PTT

PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS

Oferta d’estudis a l’Ins Joan Coromines

? ORGANITZACIÓ DEL PLA D’OBERTURA DEL CENTRE ?

Graduació 2n Batxillerat

Les circumstàncies han fet que el tradicional acte de graduació no s’hagi pogut celebrar de la manera habitual, però bona part del professorat i l’alumnat vam trobar un moment per connectar-nos i acomiadar aquest cicle.… Llegeix més»

#quedatacasa Setmanes 25/05 al 05/06/2020

Continuem amb la proposta quinzenal de tasques de l’alumnat de manera telemàtica. No oblideu llegir les novetats que publiquem a la Web.
També hi ha novetats en quant a la preinscripció per al curs 2020-2021.… Llegeix més»

AMPA Ins Joan Coromines

Mantenim una estreta col·laboració amb el Centre per vetllar pel benestar dels nostres fills i filles. Us animem a col·laborar en l’organització d’altres projectes i ens doneu suport amb els vostres suggeriments. Entre totes i tots podem fer grans coses!… Llegeix més»