📢 PLA D’ORGANITZACIÓ 20/21😷

📚  Informacions ESO i BAT inici de curs 2020-2021  📚

Horari de confinament per nivells i grups

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

AVANT

Batxillerat: els horaris es mantenen, comencen 5 minuts més tard i acaben 5 minuts abans per facilitar el canvi entre matèries.

30/10/2020 Instruccions del Departament d’Educació: als ensenyaments postobligatoris s’ha de reduir la presencialitat als centres. Segons Inspecció s’ha de mantenir un 50% de presencialitat.
Batxillerat: les direccions dels centres de secundària del municipi estem acordant una actuació conjunta.
Cicles formatius: estem organitzant el manteniment dels mòduls més pràctics. També estem mantenint converses amb l’Ajuntament i tècnics d’esports de les instal·lacions municipals per mantenir les pràctiques a Can Xaubet.

Bon any nou

El personal i l’alumnat de l’Institut Joan Coromines us desitgem unes bones festes i un bon any nou 2021.… Llegeix més»

Benvinguts al curs 2020-21

Fa setmanes que estem treballant intensament per afavorir que la tornada a les classes sigui el més amable possible dins de la situació. Us facilitem els protocols que hem elaborat.… Llegeix més»