📢 PLA D’ORGANITZACIÓ 20/21😷

📚  Informacions ESO i BAT inici de curs 2020-2021  📚

Horari de confinament per nivells i grups

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

AVANT

Batxillerat: els horaris es mantenen, comencen 5 minuts més tard i acaben 5 minuts abans per facilitar el canvi entre matèries.

30/10/2020 Instruccions del Departament d’Educació: als ensenyaments postobligatoris s’ha de reduir la presencialitat als centres. Segons Inspecció s’ha de mantenir un 50% de presencialitat.
Batxillerat: les direccions dels centres de secundària del municipi estem acordant una actuació conjunta.
Cicles formatius: estem organitzant el manteniment dels mòduls més pràctics. També estem mantenint converses amb l’Ajuntament i tècnics d’esports de les instal·lacions municipals per mantenir les pràctiques a Can Xaubet.

Benvinguts al curs 2020-21

Fa setmanes que estem treballant intensament per afavorir que la tornada a les classes sigui el més amable possible dins de la situació. Us facilitem els protocols que hem elaborat.… Llegeix més»

Ajuts per la compra d’ordinadors per a estudiants

L’Ajuntament de Pineda subvencionarà amb fins a 375 € la compra d’ordinadors per estudiants de fins a 20 anys empadronats a Pineda de Mar, matriculats en primària, ESO, CF, Batx, estudis universitàries i escola d’adults el curs 2020-21.. Sol·licituds del 8 fins al 24 de juliol.… Llegeix més»