Sant Jordi 2018

Programació de la jornada, 23 d’Abril

De 8 a 10 es lliuraran els premis dels concursos:

• BIBLIOTECA: Concurs Reading is sexy
  • CATALÀ I CASTELLÀ: Concurs de Mitotuits
  • CATALÀ: Concurs de lectura en veu alta
  • LLENGÜES ESTRANGERES: Concurs de Caligrames
  • MATEMÀTIQUES: Fotomàtiques
  • NATURALS: Captura la Natura
  • SOCIALS: Fotografia Històrica

L’acte s’obrirà amb el tema Collarets de llum de Miquel Martí i Pol, a càrrec dels alumnes de l’Aula d’Acollida del centre. Al llarg de l’acte es farà un homenatge a autors que han celebrat commemoracions enguany, com Lorca, Maria Aurèlia Capmany, Pedrolo o Palau i Fabre. L’alumnat que ha participat a la Diada de lectura en veu alta de Pineda, del passat 11 d’abril, recitarà poemes de Joana Raspall acompanyats al piano per dues alumnes de 1r d’ESO.

Un cop finalitzat l’acte l’alumnat de 1r i 2n d’ESO realitzarà diferents tallers centrats en el motiu del Sant Jordi.

Bon Sant Jordi!