Reading is Sexy 2020

BASES DEL VI CONCURS FOTOGRÀFIC 2020 READING IS SEXY

El present concurs està adreçat a tota la comunitat educativa de l’institut amb un lema conegut en el món dels actors, models, cantants, etc. i que pretén associar una conducta interessant i atractiva amb el fet de llegir. S’escollirà la fotografia més original i/o divertida.

Cal que a les fotografies apareguin els participants llegint en diferents marcs o contextos adequats a la temàtica del llibre i és important que es vegi bé la portada.

Es convoquen dues categories i dos premis:

Categoria A: Alumnat ESO, Bat i CF

Categoria B: Professorat i PAS

Els participants han d’enviar les fotografies a l’adreça de correu de l’institut, fent constar el seu nom i el curs:

media@insjoancoromines.cat

I també, si tenen compte, a l’Instagram de l’institut @insjoancoromines amb el hashtag #ReadingIsSexy2020, però és obligatori que s’enviïn per correu.

També poden utilitzar el codi QR per penjar directament la foto a l’àlbum #ReadingIsSexy2020.

La data límit de lliurament serà el 13 d’abril de 2020 (en cap cas s’acceptarà cap fotografia fora d’aquest termini).

Es farà difusió d’aquestes fotografies a diferents mitjans de l’institut.

El premi s’anunciarà durant la celebració de Sant Jordi i consistirà en un val per valor de 30€ a la llibreria La Llopa de Calella. En el cas que hi hagi finalistes, els premis repartiran 20 euros.