Diada de lectura en veu alta de Pineda 2019

Avui Pineda s’ha unit a la festa per celebrar el Dia Internacional de la Poesia, organitzant la V Diada de lectura en Veu Alta de Pineda, en què han participat la majoria d’escoles i instituts del poble. Enguany la Diada s’ha realitzat, com en les darreres edicions, a l’Auditori de Pineda i ha estat dedicada al tema de la integració. L’acte ha estat dinamitzat per l’Escola Municipal de Música i la Jèssica Ayala.

Del nostre institut, han participat tres lectors, dos de 1r d’ESO i un de 2n DESO: L’ Íker Sevilla, que ha recitat el poema “La muralla” de Nicolás Guillén; l’ Enia García, que ha recitat “Para preguntar”, de Gloria Fuertes; i la Martina Doy, que ha recitat “El poble” de Miquel Martí i Pol. Els nostres rapsodes ho han fet molt bé amb poemes que parlen de la integració, la injústicia i el sentiment de pertànyer al poble.

De l’Escola de Música de Pineda, també han participat dos alumnes de l’institut, en Pau Coll i el Doménico Cimino. Cal felicitar-los perquè han aconseguit, conjuntament amb tots els músics, fer bellugar els espectadors al ritme de la seva música.

Fins una altra!