Benvingudes a la web del Banús

Tot l’alumnat que inicia curs aquest 208-2019 ja té habilitada la seva compte de correu @ibanus.cat i el seu usuari de Moodle

Notícies AMPA: Armariets

L’alumnat que estigui pendent d’armariet, a partir del dimecres 10 d’octubre pot passar per l’AMPA a recollir les claus.

• Horari: segon pati
  • Preu: 10 €.

eTwinning engega al nostre Institut

De la ma de l’Alexis, els alumnes de l’optativa de música de 2n d’ESO han pogut aprendre cançons populars d’altres països i sentir interpretacions curioses. Com sona l’Estaca de Lluís Llach en Polonès? Com interpreten els nostres alumnes cançons portugueses o poloneses?

Music and Lyrics

The principal justification of the project is sharing the self-cultural environment. Music will be the pretext to get in touch and share our students’ everyday life through some popular, cultural and folkloric features. ICT (Information and Communications Technology) will play an essential role as I would like the students to record audiovisual con…
A 4t de l’ESO a Tecnologia  els nostres alumnes expliquen els seus dos projectes, el semàfor d’un pas a nivell i un robot que evita obstacles. We look forward to hearing from anybody interested in STEAM abroad.

STEM (Science,Technology,Engineering,Mathematics) fields with these activities

eTwinning és una plataforma d’intercanvi digital de projectes i idees de més de 580.000 professors i 192.000 escoles i instituts que pot ser una porta a la participació en projectes Europeus.

Assemblea AMPA

Convocatòria d’assemblea AMPA curs 2017- 2018:  dimecres 13 de juny, a les 18h, a la Biblioteca del centre.
Punts a tractar:

• Aprovació junta AMPA curs 2017-2018 i continuïtat curs 2018-2019.
  • Tancament curs 2017-2018.
  • Venda de llibres curs 2018 – 2019.
  • Informacions diverses.
  • Precs i preguntes.

L’AMPA som tots i totes! Us esperem!

Scratch Challenge 17-18

Dos equips d’alumnes Víctor V. i Marcos L. (1r B) i Júlia M., Pol S. i Guillem P. (1r C) s’han classificat com a finalistes de l’Scratch Challenge 17-18 juntament amb 18 equips més de tota Catalunya en la categoria de secundària (1r-2n d’ESO).
La final es realitzarà Dissabte 9 de Juny a la Farga de l’Hospitalet en la 5a edició dels mSchools Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada pels estudiants, docents, escoles i Experts durant el curs 2017-2018.
Si voleu assistir com a públic cliqueu als següent enllaç.

Olga Ruiz, participa al Campionat d’Espanya d’eslàlom amb cadira de rodes

La nostra esportista de l’AEE IES Banús Olga Ruiz, segueix preparant-­‐se pel Campionat  d’Espanya d’eslàlom en cadira de rodes, que tindrà lloc del 25 al 27 de Maig a Leganés (Madrid).
Després de recuperar-­‐se d’una operació, ha realitzat una temporada autonòmica espectacular, millorant jornada rera jornada, i… Llegeix més»

El Boc’n Roll del 25è aniversari de l’institut

Sensibilitzats per la millora del medi ambient, l’AMPA ha obsequiat a tot l’alumnat d’un embolcall ecològic per portar l’esmorzar dissenyat especialment per a la celebració del 25è aniversari del centre. Amb aquest gest es vol promoure la cultura de la reutilització i l’eliminació de materials… Llegeix més»