Reobertura de l’Institut Banús

Benvolgudes famílies i alumnes,

• El curs 2020-2021 s’inicia el 14 de setembre.
  • El centre obrirà les seves portes l’1 de setembre per tal d’atendre-us.

En el següent enllaç disposeu del calendari de recuperacions de setembre de 1r de batxillerat, per a qualsevol dubte o consulta poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a.

Per tal d’obrir el centre hem elaborat el següent Pla d’organitzacio basic i provisional 2020 B aprovat pel consell escolar, a l’espera d’obtenir el vist-i-plau de la inspecció educativa.

Salut i cuideu-vos

Preinscripció de Batxillerat

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 26/06/2020. Fins el dia 7 de juliol no sabrem el nombre definitiu de places.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 22/06/2020

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 15/06/2020.

Recordeu que disposem de les següents places:

• 15 places batxillerat escènic a 1r Curs
  • 12 places a 1r i 12 a segon 2n, de la resta d’especialitats (científic, tecnològic, humanístic i social)

Per dubtes i consultes es podrà trucar al telèfon 607 07 46 01 de 9:00 a 13:30 de dilluns a divendres

Aquí teniu la informació de les jornades de portes obertes virtuals que hem realitzat recentment.

Preinscripció 1r d’ESO

Publicació de la llista d’alumnes assignats a l’institut Banús a 7 de juliol de 2020.

Els proper dies us informarem del procés de matrícula.

Portes Obertes Virtuals de Batxillerat

Per aquells i aquelles que no veu poder assistir a la jornada de portes obertes virtuals, aquí us deixem la informació presentada i un vídeo de presentació de la nova modalitat de Batxillerat (Batxillerat escènic) que oferirem el curs vinent.

Bona lectura i Bona Diada de Sant Jordi!

Les cerimònies d’entrega de premis i guardons d’aquest Sant Jordi 2020 tindran lloc en aquest enllaç a les.

• Les 12h pels alumnes de 1r i 2n d’ESO

• Les 12h15′ pels alumnes de 3r, 4t i batxillerat

Aquí teniu l’enllaç a “Cuida’t, estima, llegeix”, la Guia de lectura que la Xarxa de Biblioteques Municipals ha preparat per aquest Sant Jordi

Tant de bo no deixeu mai de llegir i d’imaginar!