Benvingudes i benvinguts a l’Institut Banús

• El curs 2020-2021 s’inicia el 14 de setembre.

Salut i cuideu-vos

Per accedir al centre cal que porteu:

• MASCARETA POSADA, TAPANT BOCA I NAS
  • CAL PORTAR:
  • CAL MANTENIR LA DISTÀNCIA DE SEGURETAT ENTRE LES PERSONES
  • CAL FER UNA NETEJA FREQÜENT DE MANS

Clicant al següent enllaç podeu consultar el protocol COVID del pla d’obertura del centre.

NOU DOCUMENT A LLIURAR AL CENTRE  Autoritzacio_proves_covid

Acta de l’assamblea de l’AMPA

Benvolguts i benvolgudes famílies,
Us agraïm molt la vostra participació en l’última assemblea de l’AMPA que es va celebrar el passat 28 d’octubre. La convocatòria es va fer online i es van connectar més de 50 famílies.
A continuació us adjuntem l’acta per què estigueu informats de… Llegeix més»

Rebuda d’alumnat del dia 14 de setembre

La rebuda de l’alumnat d’ESO es farà a la pista, on cada tutor acompanyarà al seu grup a l’aula corresponent.

L’alumnat de batxillerat accedirà directament a l’aula seguint l’accés indicat en la taula adjunta.

Si algú desconeix els seu grup, cal que dirigeixi al coordinador de nivell.

L’alumnat està citat a les hores indicades:

Als accessos cal considerar que els batxillerats segueixen la següent nomenclatura:

• 1BC Batxillerat Científic
              • 1BHS Batxillerat Humanístic-Social
              • 1BET Batxillerat Escènic-Tecnològic
              • 2BHS Batxillerat Humanístic-Social
              • 2BCT Batxillerat Científic-Tecnològic

Preinscripció de Batxillerat

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 26/06/2020. Fins el dia 7 de juliol no sabrem el nombre definitiu de places.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 22/06/2020

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 15/06/2020.

Recordeu que disposem de les següents places:

• 15 places batxillerat escènic a 1r Curs
  • 12 places a 1r i 12 a segon 2n, de la resta d’especialitats (científic, tecnològic, humanístic i social)

Per dubtes i consultes es podrà trucar al telèfon 607 07 46 01 de 9:00 a 13:30 de dilluns a divendres

Aquí teniu la informació de les jornades de portes obertes virtuals que hem realitzat recentment.

Preinscripció 1r d’ESO

Publicació de la llista d’alumnes assignats a l’institut Banús a 7 de juliol de 2020.

Els proper dies us informarem del procés de matrícula.

Notícies AMPA: venda llibres curs 2020-2021

LLIBRES DE SEGONA MÀ:
Atès les mesures sanitaries actuals aquest curs 2020-2021 no es podrà portar a terme el mercat de segona mà en el recinte de l’Institut, però l’AMPA us facilita el llistat i els preus que s’haurien d’aplicar: (cliqueu a sobre del nom per… Llegeix més»