Reobertura de l’Institut Banús

Benvolgudes famílies i alumnes,

A partir del dia 8 el centre tornarà a obrir les seves portes per a donar resposta a les següents necessitats:

1. El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa.
      2. L’acompanyament tutorial i emocional de tot l’alumnat.
      3. Facilitar la planificació dels diferents escenaris del curs 2020-2021 en cada centre, tot incidint en el treball organitzatiu del retorn.

El marc horari consensuat amb les direccions de secundària de Cerdanyola serà de 9:00 a 13:30h del dilluns 8 de juny al divendres 19 de juny.

Qualsevol persona que hagi d’assistir al centre ha de posar-se en contacte primer amb el seu tutor o amb la direcció, i fixar un dia i data; així com respectar les normes d’higiene i seguretat que es descriuen en el pla de reobertura del centre i (en el cas dels alumnes) portar la declaració responsable signada.

• Per a retornar llibres a la biblioteca caldrà demanar hora a través del següent enllaç.
  • Per a poder accedir al vostre armariet cal  sol·licitar hora a través del següent enllaç.

La tasca docent, a banda del suport específic que podeu sol·licitar a través dels vostres tutors/es i professors/es, continua de forma telemàtica fins al 19 de juny.

Salut i cuideu-vos

Preinscripció de Batxillerat

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 26/06/2020. Fins el dia 7 de juliol no sabrem el nombre definitiu de places.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 22/06/2020

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 15/06/2020.

Recordeu que disposem de les següents places:

• 15 places batxillerat escènic a 1r Curs
  • 12 places a 1r i 12 a segon 2n, de la resta d’especialitats (científic, tecnològic, humanístic i social)

Per dubtes i consultes es podrà trucar al telèfon 607 07 46 01 de 9:00 a 13:30 de dilluns a divendres

Aquí teniu la informació de les jornades de portes obertes virtuals que hem realitzat recentment.

Preinscripció 1r d’ESO

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020.

Més endavant informarem del procés de matrícula i confirmació de plaça.

Altres informacions rellevants de cara als estudis postobligatòris

• del 2 al 8 de juny els cicles de grau mitjà d’FP i d’arts plàstiques i disseny;
  • i del 10 al 17 de juny, en el cas dels cicles de grau superior d’FP i d’arts plàstiques i disseny.

Portes Obertes Virtuals de Batxillerat

Per aquells i aquelles que no veu poder assistir a la jornada de portes obertes virtuals, aquí us deixem la informació presentada i un vídeo de presentació de la nova modalitat de Batxillerat (Batxillerat escènic) que oferirem el curs vinent.

Bona lectura i Bona Diada de Sant Jordi!

Les cerimònies d’entrega de premis i guardons d’aquest Sant Jordi 2020 tindran lloc en aquest enllaç a les.

• Les 12h pels alumnes de 1r i 2n d’ESO

• Les 12h15′ pels alumnes de 3r, 4t i batxillerat

Aquí teniu l’enllaç a “Cuida’t, estima, llegeix”, la Guia de lectura que la Xarxa de Biblioteques Municipals ha preparat per aquest Sant Jordi

Tant de bo no deixeu mai de llegir i d’imaginar!