Projecte: Lectures guanyadores del 1r Trimestre

El projecte de lectura de l’ESO, desenvolupat des del departament de llengües, ha realitzat unes enquestes als alumnes per conèixer quines són, de totes les lectures que han fet durant el primer trimestre, les que més els han agradat.

Als dos grups de 1r d’ESO, la lectura guanyadora ha estat Las Brujas, de Roald Dahl. La majoria dels alumnes diuen que és una lectura fàcil de seguir o entendre i que la recomanarien als seus amics.

A 2n d’ESO A, la lectura que més ha agradat ha estat Mentida, de Care Santos. Per altra banda, el grup de 2n B ha preferit Hoyos, de Louis Sachar. Un 80% dels alumnes la recomanaria a un amic o amiga.

Pel que fa a 3r d’ESO A, els alumnes han votat per Quin dia tan bèstia!, de Mary Rodgers i els de 3r B ho han fet per Els crims de la taula periòdica, de Xavier Duran i Jordi de Manuel. A la majoria dels alumnes els sembla una lectura fàcil de seguir i també la recomanarien als seus amics.

A 4t d’ESO A, la lectura guanyadora ha estat Corazón de cactus y más formas de querer, d’Anna Manso. Per la seva banda, els alumnes de 4t B es decanten per Los juegos del hambre, de Suzanne Collins.

Per aquestes vacances de Nadal, us recomanem aquestes lectures que tant han agradat als nostres alumnes de l’ESO!