Alumnes de l’INS Santa Eulàlia de Terrassa rescaten records de la gent gran

Amb l’entrega de fotografies, aquest divendres ha culminat el projecte “Rescat de records” de l‘Institut Santa Eulàlia de Terrassa. És un projecte on alumnes d’imatge i so restauren fotografies de la gent gran, residents de la Llar Residencial Sant Llàtzer.

L’objectiu del projecte és posar en valor les capacitats professionals d’aquests alumnes del cicle de FP Il·luminació, captació i tractament d’imatge i, a la vegada, recuperar la memòria gràfica de la gent gran que ha patit el pas de temps. De retruc, la recuperació d’aquests fotografies fan que la gent gran rememori capítols de la seva vida que el pas del temps i el deteriorament cognitiu havia amagat.

FOTOS: NÚRIA TORRENS

Font: Diari de Terrassa.