Alumnat del CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva colabora amb la Fundació FUPAR de Terrassa

Els divendres 14 i 21 de gener, l’alumnat de 1r curs del CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva va ajudar els usuaris de la Fundació FUPAR (actualment LaFact, Factoria Social de Terrassa) en els seus entrenaments de bàsquet. LaFact treballa per a ocupar i atendre més de 300 persones amb discapacitat intel·lectual a través d’un Centre Ocupacional i un Centre Especial de Treball, entre d’altres. L’Institut Santa Eulàlia porta anys colaborant amb la fundació amb diverses activitats portades a terme pels seus estudiants.