El Santa Eulàlia participa a la Mitja Marató de Terrassa amb part de l’alumnat fent de voluntaris

El passat diumenge 23 de gener es va celebrar la Mitja Marató de Terrassa, una cursa atlètica on alumnat del nostre centre ha desenvolupat diverses tasques de voluntariat.

Aquesta carrera esportiva se celebra a Terrassa des de l’any 2000, a càrrec de l’Associació Esportiva Mitja Marató Terrassa (AEMMT), una entitat sense ànim de lucre que organitza diferents curses i activitats de caire social i cultural a la ciutat.