Tres alumnes del Santa Eulàlia han estat guardonats amb una Beca a l’Excel.lència Acadèmica de l’Ajuntament de Terrassa

El 17 de gener es va celebrar l’acte de lliurament de beques a l’excel·lència acadèmica atorgades per l’Ajuntament de Terrassa on es va premiar tres alumnes de l’Institut Santa Eulàlia. Els i les estudiants guardonats van ser:

• Nerea Laporta Rodríguez, de 2n curs de Batxillerat
  • Pape Sidy Samb, de 2n curs del CFGM Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques
  • Sebastián Porras Trejos, del CFGM Conducció d’Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural

En representació del professorat van assistir Álvaro Scarpino, Carlos López i Rafa Nevado, docents que en algun moment havien impartit classe als alumnes distingits amb el diploma i la beca.

L’acte va tenir lloc a la sala gran del Cinema Catalunya, on també es van lliurar els diplomes de les beques de pràctiques i estudis a l’estranger Erasmus+ per a alumnat de formació professional de grau superior.