Xerrada sobre ciberassetjament de la Polícia local de Terrassa per l’alumnat del 1r curs de matí del CFGM Vídeo, discjòquei i so

La passada setmana, el grup de 1r del CFGM Vídeo, discjòquei i so del matí va rebre una xerrada sobre ciberassetjament per part de la Policia local de Terrassa. La prevenció i el tractament del ciberbullying ha esdevingut un tema molt important entre els més joves, donat l’ús constant que fan de les xarxes socials i les noves tecnologies digitals. Agents de la policia local ofereixen aquestes formacions als centres que ho demanen, on donen pautes i eines per detectar i denunciar comportaments que poden esdevenir perillosos per l’alumnat.