Comença el període de sol·licitud de beques per alumnat d’estudis postobligatoris

Tal i com es va reenviar des del correu de centre, aquest curs les beques d’alumnat matriculat a estudis postobligatoris pel proper curs 22-23 es comencen a demanar ara i no pas entre finals d’agost i setembre com havia sigut fins ara.

Les dates són del del 30 de març al 12 de maig de 2022, ambdós inclosos.

I seguint les indicacions del Departament d’Educació:

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centreCal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals.

Salutacions cordials,