L’alumnat de 1r del CFGM Gestió administrativa participa al Finexit Escape Room online de la Fundación Mapfre

Els alumnes de 1r del CFGM Gestió administrativa van fer el dia 7 de març una classe ben diferent del Mòdul 4. Operacions auxiliars de gestió de tresoreria. Van posar a prova els seus coneixements sobre finances i assegurances, tot treballant en equip, participant al Finexit Escape Room online organitzat per la Fundación Mapfre. Enhorabona als equips per la seva implicació per superar els reptes!

En què consisteix Finexit?

Una conspiració internacional s’ha infiltrat en una de les empreses més grans del país amb la intenció de descapitalitzar-la, convertir tots els seus actius a Bitcoins i transferir-los a un compte impossible de rastrejar. Si ho aconsegueixen, la borsa i l’economia nacional s’enfonsaran. Per completar la missió i aturar els malfactors, els jugadors han d’interpretar els missatges de correu electrònic de la sospitosa Tricia, les aplicacions del mòbil i els múltiples documents que guarda a l’oficina.

Més informació del repte a l’enllaç.