Sortida de Geocatxing amb 1r d’ESO

El dia 28 de setembre es va realitzar una sortida pels voltants de Sentmenat amb l’alumnat de 1r d’ESO per practicar el joc del geocatxing. Aquest joc consisteix a trobar petites capses (catxés) amagades al llarg del recorregut amb l’ajuda del GPS i una aplicació del mòbil. La ruta té una llargada d’uns 8 quilòmetres, de forma circular, i hi ha onze catxés amagats, de diferents tipus i dificultat. Es van fer equips d’uns 5 alumnes, que van trobar la majoria de catxés. Si voleu més informació sobre el geocatxing, cliqueu aquí.